DINEREN IN NOORDWIJK AAN ZEE BIJ OPEN DOORS
Bij Restaurant-Café Open Doors draait alles om smaak, sfeer en service. Onze menukaart is samengesteld met verse, lokale ingrediënten en biedt genoeg variatie zodat er voor iedereen iets lekkers te vinden is. Terwijl je geniet van je diner, zorgen onze gastvrije bediening en de gezellige 70s/80s hits voor een ontspannen en vrolijke sfeer.
Als je op zoek bent naar een plek om in Noordwijk lekker uit eten te gaan zonder poespas, ben je bij ons aan het juiste adres.
Bekijk onze dinerkaart
Onze uitgebreide menukaart biedt voor ieder wat wils; van malse steaks en spareribs tot lekkere sliptongen en verrassende vegetarische keuzes!
Of kies voor ons populaire Shared Dinner – een driegangendiner om samen te delen met vlees, vis en veggie-opties.
Dineren vlakbij HET NOORDWIJKSE STRAND
Bij Restaurant Open Doors staat kwaliteit voorop. We werken samen met leveranciers uit de Bollenstreek om ervoor te zorgen dat elk gerecht vers, duurzaam en vol van smaak is.
Door onze diverse menukaart kan iedereen wel wat lekkers vinden!
Vleesgerechten: geniet van malse steaks, onze beroemde spareribs, smaakvolle saté, sappige burgers die je zelf kunt samenstellen, chateaubriand of kies voor onze mixed grill als je niet kunt kiezen.
Visgerechten: voor de visliefhebbers serveren wij heerlijke sashimi, gerookte zalm, verse tonijnsteak en krokant gebakken sliptong.
Vegetarische gerechten: ook vegetariërs komen aan hun trekken met gerechten zoals bruschetta, onze populaire strüdel, thai curry en pasta portobello.
Of je nu komt voor een romantisch diner met je partner, een gezellige avond met vrienden of een etentje met je familie, bij Open Doors ben je altijd welkom. We zorgen voor een sfeervolle en toegankelijke omgeving waar je kunt genieten van een fijne, ongedwongen maaltijd. Ook voor lunch kun je bij ons terecht.
Ben je met een grote groep? Bekijk dan onze groepspagina.
Laat je verrassen door onze creativiteit en reserveer snel een tafel voor een onvergetelijk diner in Noordwijk.
UITSTEKEND Gebaseerd op 1096 recensies Geplaatst op Julian TrillkenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wir waren spontan mit 6 Personen an einem Freitagabend dort und haben trotz des vollen Restaurants noch einen Tisch bekommen. Schon beim Empfang wurden wir sehr freundlich begrüßt, sogar der Chef hat uns persönlich an der Tür empfangen. Die Location ist wirklich schön gemacht und das Konzept aus Bar, Restaurant und Club gefällt uns sehr gut. Die Getränkeauswahl ist riesig und bietet für jeden Geschmack etwas. Trotz der vielen Gäste mussten wir nicht lange auf unser Essen warten. Das Essen war durchweg sehr gut. Die Spareribs sind absolut zu empfehlen, die mittlere Portion mit einer Beilage reicht vollkommen aus. Ebenfalls sehr gut war die Mixed Grill Platte mit Mini Burger, Spareribs, Steak und Saté-Spieß in kleiner Ausführung. So konnte man von allem etwas probieren, was wir eine tolle Idee fanden. Die Kellner waren aufmerksam und freundlich, ohne aufdringlich zu sein. Preislich für die Niederlande absolut fair. Alles in allem ein gelungener Abend. Wer in Noordwijk gut essen gehen möchte, ist hier definitiv an der richtigen Adresse. Wir kommen gerne wieder!Geplaatst op Stefan KiepeTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Tolles Restaurant, sehr gutes Essen und netter Service. Recht unscheinbar von außen, dahinter verbirgt sich aber ein Restaurant auf mehreren Etagen. Innen ist etwas dunkel, ist aber ok. Preis/Leistung passt, wenn man bereit ist für Qualität 1-2 € mehr auszugeben und nett zu sitzen. Absolute Empfehlung!Geplaatst op Lisanne SegaarTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Waanzinnige zaak! Afgelopen zaterdag werd ik volledig in het zonnetje gezet voor mijn 35e verjaardag in Open Doors. Eerst in de aparte ruimte ontvangen en vervolgens een heerlijk shared dining menu! Afgesloten met een dansje aan de bar! Alles is hier mogelijk!Geplaatst op BambiTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Rundum glücklich, Glutenfrei und köstlich !Geplaatst op MafineTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wir haben an einem belebten Samstag ohne Reservierung unser Glück versucht und wurden nicht enttäuscht! An der Tür sah es erst so aus, als gäbe es keinen Platz mehr aber wir sind kurzerhand nach oben geführt worden und haben einen tollen Platz am Fenster bekommen! Das Ambiente ist einfach toll: wie ein großes Wohnzimmer, aber nicht zu laut. Die offene Küche im EG versprüht Vorfreude auf die sehr leckeren Gerichte. Der OD Burger ist zu empfehlen! Das Personal war sehr zuvorkommend, freundlich und aufmerksam!Geplaatst op DannyTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. We werden er hartelijk verwelkomd, de bediening was zeer aangenaam. Eten top . Als je in de buurt bent zeker eens binnenstappenGecertificeerd door: TrustindexHet geverifieerde Trustindex-badge is het universele symbool van vertrouwen. Alleen de beste bedrijven kunnen het geverifieerde badge krijgen met een beoordeling boven 4.5, gebaseerd op klantbeoordelingen van de afgelopen 12 maanden. Lees meer